2011年2月28日星期一

绣出可爱家的成员Embroidered with a lovely family members

小猪是谁呢?嗐。。就是我的宝贝咯!一点也不像的。猪是好吃爱睡他却相反。从小就不要喝牛奶要哄他水才喝。。。  who is litter Piggy ? Is my baby slightly! Nothing like the Pigs, he is the opposite the pig. too active ...
哈哈我是肖马的。haha  i m a house
龙就是我的先生了。Dragon is my husband .
2011兔年,兔我家有个肖兔的就是我老爸了。2011 Year of the Rabbit, Rabbit My family has a Rabbit is my dad.

没有评论: